skip to Main Content

Vibeke Birk

Mit navn er Vibeke Birk. Jeg har været kommunikationschef på Fiskeri- og Søfartsmuseet siden juni 2017. Her arbejder jeg dedikeret på at udvikle museets attraktionsfaglige profil.

Jeg er oplevelsesøkonom, med en baggrund fra bureauverdenen – som projektleder, konceptudvikler og senest som kontaktchef. Før det arbejdede jeg som projektleder ved MCH Messecenter Herning. Noget af det vigtigste, som jeg har taget med mig i jobbet her, er fokus på vores gæsters behov og deres oplevelse.

A smooth sea never made a skilled sailor – er et citat, der har vundet min ubetingede kærlighed. Museumsverdenen og gæsternes behov flytter sig hele tiden, så der er meget på spil. Jeg er blevet betroet den fantastiske opgave at sikre, at museets profil og vores tilbud fremstår attraktive for morgendagens gæster.

Kontaktdata

Vibeke Birk
Kommunikationschef
E-mail: vb@fimus.dk
Tlf: +45 2129 1523

At bidrage til øget erkendelse

På tværs af vores erfaringsrige teams har vi en overvældende stor videns kapital, der blot venter på at blive aktiveret og skabe øget erkendelse. Vores passion for at forstå og formidle fortiden, medfortolke nutiden og sætte ringe i vandet for fremtiden, er nøglen til at skabe betydningsfulde oplevelser.

Jeg har en passion for at dele de gode oplevelser
Vi er Danmarks museum for relationerne mellem mennesket og havet. En position der forpligter. Vi kombinerer natur- og historie, i museumsudstillinger, akvarium og sælarium. Vandene og kysterne omkring os rummer et hav af fortællinger, ligesom det fortsat danner grundlag for ny viden og nye spørgsmål. Det motiverer mig, at få lov til at være en af dem, der stiller de spørgsmål - og at kunne dele svarene med resten af verden.

Arbejdsområde: Kommunikation og markedsføring

Jeg har ansvaret for vores kommunikation, fra strategi til eksekvering, på tværs af alle kanaler.
Hvis du er på jagt efter gode historier, eller har forslag til ting vi kan skabe sammen, så er det mig du skal have fat på.

Jeg har altid tid – og svarer jeg ikke på telefonen, så send en besked på email eller SMS.

Arbejdsområde: Gæsteoplevelsen

Vi er gode til værtsskab, men vi arbejder dedikeret på at blive endnu bedre.
Vi vil være relevante for dig, lige der hvor du er. Før, under og efter dit besøg.

Del dine oplevelser med mig og bidrag til at skabe noget større og bedre, sammen.

Back To Top
×Close search
Søg
X

Denne hjemmeside bruger cookies til at forbedre din oplevelse. Vi antager, at du er okay med dette, men du kan fravælge, hvis du ønsker det Læs mere

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close